ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ! – 1.

dialog2

Σήμερα ξεκινάμε ένα καινούργιο τύπο διαγωνισμού, όπου δεν θα χρειάζεται να έχετε τεράστια συλλογή, εξειδικευμένες γνώσεις, μνήμη ελέφαντα ή να ψάχνετε ώρες ατέλειωτες στο διαδίκτυο για πληροφορίες.

Οι λεπτομέρειες και οι κανόνες είναι εδώ (διαβάστε τα!) αλλά το ζουμί τής υπόθεσης είναι ότι θα σας δώσουμε ένα καρέ, με σβησμένους τους διαλόγους και ζητάμε καινούργιους διαλόγους (όχι τους πρωτότυπους), για να συμπληρώσουμε το καρέ. Νικητής θα είναι όποιος γράψει τον εξυπνότερο διάλογο, ο οποίος θα επιλεγεί με ψηφοφορία.

Χωρίς άλλα λόγια, λοιπόν, ιδού το σημερινό καρέ!

Το καρέ αυτό προέρχεται από την ιστορία σχολή σοφών, όπως δημοσιεύτηκε στα Κλασικά Ντίσνεϋ 46. Θυμάστε, που είχα πει να το συγκρατήσετε;

Ο πρωτότυπος διάλογος ήταν:

— Κι’ αυτό είναι για να μιλάς με σεβασμό, στο δάσκαλο!

Εμπρός λοιπόν, ξύστε τις γομολάστιχες, καθαρίστε τα μολύβια σας, να μην αφήνουν σημάδια στο τετράδιο, και ξεκινήστε! Έχετε μια εβδομάδα καιρό.

Όλα τα κουίζ αυτού του τύπου θα τα συγκεντρώνουμε εδώ.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...
This entry was posted in Συμπληρώστε το διάλογο and tagged , . Bookmark the permalink.

10 Responses to ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ! – 1.

  1. Ο/Η Corto λέει:

    Καλημέρα κύριοι!

    Έξοχη ιδέα Κρίτωνα!!!

    Για να δούμε τι θα σκαρφιστούν οι φίλοι μας…

    Να δώσω την συμμετοχή του 1964Andreas, όπως την έλαβα προ ολίγου με email.

    «Να , για να μαθεις να μην ξεχνας τη διεύθυνση του “COMICSTRADES.ME”»

    🙂 🙂

    Καλά, θα δούμε φοβερά διαμάντια, στα μπαλονάκια!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η vellevelle λέει:

    Με διαολίσατε…

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Corto λέει:

    Ιδού και η δική μου συμμετοχή:

    Βαφτίζεσαι ιππότης της τσιγκουνιάς και δούκας της φιλαργυρίας! Πάρε να ` χεις!

    🙂 Όχι θα τον άφηνα!

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η Corto λέει:

    Αναμένουμε και τα δικά σας κείμενα, φυσικά!

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η vellevelle λέει:

    Κατόπιν ολίγης σκέψης αποφάσισα να είμαι λίγο σκληροπυρηνικός.
    (Να μη βάζω στο ίδιο στυλ όπως στο «Ένα Καρέ 1000 λέξεις» απ’ όπου είναι η εικόνα).

    Λοιπόν:

    Σκρουτζ: …Αυτό το κέρδος θα μας προσφέρει το ΔΝΤ σου, και με τόκο!
    Ρόμπαξ : Χμμφχχ! Μα την Τρόικα και την Περεστρόικα. Σγκλούπ! Του το χαρίζω!

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η vellevelle λέει:

    Μα τον Θωθ και τον Ερμή, πράγματι από άλλο ανέκδοτο! Σκανάρισμα και σκέψεις για το νέο διαγωνισμό δεν πάνε μαζί (χώρια την επιπλέον δουλίτσα που σκέφτομαι με τον Corto-Γιώργο να τσιγκλάει …)

    Λοιπόν νούμερο 2:

    – Οι ΔΝΤ θεωρίες σου αξίζουν κι ένα κάποιο βραβείο αγαπητέ μου…

    (εκεί εγώ κόλησα με τα σκληροπυρηνικά!)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

