ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ! – 2.

dialog2

Ξεκινάμε σήμερα τον δεύτερο διαγωνισμό συμπληρώστε το διάλογο, με άλλο ένα καρέ, από το οποίο σβήσαμε τους διαλόγους και ζητάμε να το συμπληρώσουμε με καινούργιους.

Κατ’ αρχάς, να αναφέρουμε τους νικητές τού προηγουμένου διαγωνισμού, που δεν είναι ένας άλλα δύο, οι συντάκτες μας Corto και Kriton, οι οποίοι συμπλήρωσαν το καρέ τού διαγωνισμού με τους εξής ευρηματικούς τρόπους, αντίστοιχα:

Ο διάλογοι αυτοί ισοψήφησαν στην πρώτη θέση στην ψηφοφορία, που διεξήχθη την περασμένη εβδομάδα, συγκεντρώνοντας 6 ψήφους από 15, ήτοι 40% τών ψήφων έκαστος. Συγχαρητήρια και εις ανώτερα! Ο καθηγητής τής σχολής σοφών έχει ακονίσει όλα του τα σφυριά, και περιμένει τους νικητές, για να διαλέξουν με ποιο απ’ αυτά θα τους… βραβεύσει!

Περνάμε τώρα στο σημερινό καρέ, που είναι το εξής:

Το καρέ προέρχεται από την ιστορία ένας νέος Δον Κιχώτης, όπως δημοσιεύτηκε στα Κλασικά Ντίσνεϋ 49. Ο αρχικός διάλογος είχε ως εξής:

— Πέταξε το ξίφος σου, αμέσως!
— Δεν σας φοβάμαι, ύπουλοι! Και για το καλό σας, σας συμβουλεύω να εξαφανιστείτε αμέσως από εδώ!

Οι λεπτομέρειες και οι κανόνες τού διαγωνισμού είναι, όπως είπαμε και την προηγούμενη φορά, εδώ (διαβάστε τα, αν δεν το έχετε κάνει ήδη!). Εν περιλήψει, θέλουμε νέους, ευφάνταστους διαλόγους, έναν για κάθε συννεφάκι. Οι διάλογοι θα πρέπει να χωράνε, στο περίπου, στον διαθέσιμο χώρο, αλλά δεν είναι ανάγκη και να τον καταλαμβάνουν όλο. Ο Ντόναλντ, π.χ., θα μπορούσε εδώ να λέει κάτι μονολεκτικά, αλλά οι στρατιώτες δεν πρέπει να λένε την ιστορία τής ζωής τους!

Όπως και στον προηγούμενο διαγωνισμό, μπορείτε να υποβάλετε την απάντησή σας είτε με σχόλιο είτε στέλνοντας mail στη διεύθυνση του blog. Έχετε μια εβδομάδα καιρό!

(Βραβείο; Τι είναι αυτό, τρώγεται;)

Όλα τα κουίζ αυτού του τύπου τα συγκεντρώνουμε εδώ.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...
This entry was posted in Συμπληρώστε το διάλογο and tagged , . Bookmark the permalink.

17 Responses to ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ! – 2.

  1. Ο/Η Kriton λέει:

    Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει, ήταν ο προηγούμενος διαγωνισμός. Σίγουρα μπορούμε να έχουμε περισσότερη συμμετοχή!

    Όπως είδατε, τα πράγματα είναι απλά: Το μόνο, που έχετε να κάνετε, είναι να μας στείλετε δυο γραμμές κείμενο. Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Corto λέει:

      Johnn buys – Johnn drinks! Δεν βγαίνουν αυτές οι μεταφράσεις απευθείας! 🙂 Έχεις απόλυτο δίκιο, Κρίτωνα. Κύριοι, σπεύσατε να καταθέσετε τις απόψεις σας, καθώς και διασκεδαστική είναι η διαδικασία και απλή και δημιουργική! Χιούμορ απλά χρειάζεστε και 5-6 λεπτά ελέυθερο χρόνο. Πάντως κι αυτό το καρέ, προσφέρεται για φοβερά κείμενα!

      Μου αρέσει!

  2. Ο/Η vellevelle λέει:

    Αυτή τη φορά θα το σκεφτώ προσεκτικά (αν προλάβω ελπίζω).

    Το βραβείο της ξαπλωτής βεντούζας πρέπει να γίνει δικό μου!

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Corto λέει:

      🙂 Μάλιστα! Νέο βραβείο αθλοθετείται λοιπόν και μένει να ορίσουμε που θα απονέμεται και για ποιόν λόγο! Καμιά πρόταση;

      Να σου πω επίσης, ότι ενδέχεται να μην προλάβεις την συνέντευξη, καθώς έχω ήδη έτοιμη μια(surprise!), στα σκαριά, για την Κυριακή… Μη φοβού, όμως! Θα δημοσιευτεί προσεχώς! Άντε να ανοίγουν τα δημοσιογραφικά μπλοκάκια! 🙂

      Μου αρέσει!

  3. Ο/Η vellevelle λέει:

    Αχάα…

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η vellevelle λέει:

    Πράγματι!

    Λοιπόν, να βάλω τη συμμετοχή μου:

    -Είμαστε εδώ για το καλό σου βρε!

    -Αμ, δεν το βλέπω;

    Μου αρέσει!

  5. Ο/Η periklis12 λέει:

    – Ήρθαμε για να εισπράξουμε το νεό χαράτσι.
    -Ποτέ, τρισάθλια τσακάλια της συγκυβέρνησης! Κάτω η πλουτοκρατία και ο καπιταλισμός!

    (ειρωνικό είναι, μην με παρεξηγείτε, δεν είμαι ΚΚΕ).

    Μου αρέσει!

  6. Ο/Η vellevelle λέει:

    Ωρε θα μπω μέσα με το nicname «καρεδιαλογολάγνος» να τα κάνω όλα μπάχαλο με τη συμμετοχή μου!
    🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

