ΟΙ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΟΜ ΝΤΑΚ, ΤΕΥΧΟΣ 20 — «ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΔΑΡΒΙΝ»

01

Μόλις κυκλοφόρησε το καινούργιο τεύχος των νέων περιπετειών τού Φάντομ Ντακ. Βρέχει φωτιά στη στράτα τού Φάντομ Ντακ, αν κρίνουμε απ’ το εξώφυλλο, αλλά στη δική μου στράτα έβρεξε άφθονο νερό, το οποίο θα είχα αποφύγει, αν δεν καθυστερούσα να φύγω απ’ το σπίτι, ετοιμάζοντας το υλικό γι’ αυτήν την παρουσίαση. Για να δούμε, λοιπόν, τα περιεχόμενα αυτού του τεύχους, που για χάρη τού Φάντομ Ντακ έγινα και εγώ… παπί!

06

Η σημερινή ιστορία έχει τίτλο εισβολή στο μέγαρο Δάρβιν. Το σενάριο είναι του Alessandro Sisti και το σχέδιο του Lorenzo Pastrovicchio.

42

Όπως πάντα, στη μέση τού τεύχους υπάρχει μία αφίσα με την εικόνα τού εξωφύλλου.

41

Και πάλι, όπως πάντα, στην πίσω μεριά τής αφίσας υπάρχει ένα άρθρο για κάποιον από τους χαρακτήρες τής σειράς.

72

Και ξανά μανά όπως πάντα, μετά την ιστορία ακολουθεί ένα δισέλιδο άρθρο σχετικό με την ιστορία.

75

Το τεύχος κλείνει με την ιστορία στο τελευταίο λεπτό, από τη σειρά Κόκορον & Τριπ. Το σενάριο είναι του Francesco Artibani και το σχέδιο του Alessandro Barbucci.

71

Στο επόμενο τεύχος θα διαβάσουμε για την πτώση τής Ξαντούμ, σε μια ιστορία σε σενάριο Alessandro Sisti και σχέδιο Paolo Mottura.

Όλες τις παρουσιάσεις των τευχών των νέων περιπετειών τού Φάντομ Ντακ μπορείτε να τις βρείτε εδώ.

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...
This entry was posted in Comics, Ελληνικά Κόμικς, Οι Νέες Περιπέτειες του Φάντομ Ντακ, Παρουσίαση: Οι νέες περιπέτειες του Φάντομ Ντακ and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to ΟΙ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΟΜ ΝΤΑΚ, ΤΕΥΧΟΣ 20 — «ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΔΑΡΒΙΝ»

  1. Ο/Η tsaklas λέει:

    Τον Κάμερα-9 τον είχαν ξαναπαρουσιάσει! Συγκεκριμένα, στο Φάντομ 6 Όταν Πάγωσε ο Ήλιος, και με άλλο όνομα κιόλας, Στέφαν Βλάντακ! Επίσης, έχει πολλές επίσης αντιφάσεις με την παρουσίαση του σημερινού τεύχους.
    Ορίστε και η εικόνα, είναι κάπως κουνημένη αλλά διαβάζεται: http://postimg.org/image/hhvvfkp73/

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η vellevelle λέει:

      Αλήθεια, γενικώς πώς βλέπεις τις Νέες περιπέτειες του Φάντομ Ντακ; Σου λένε τίποτα;

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η Kriton λέει:

        Δεν ρωτάς εμένα, αλλά οι νέες νέες περιπέτειες (αυτές της Καθημερινής) μου λένε περισσότερα από τις παλιές νέες περιπέτειες (αυτές της Νέας Ακτίνας). Θες γιατί είναι οι σχεδιαστές συνετίστηκαν, και οι ιστορίες είναι λιγότερο ακαταλαβίστικες, θες διότι το μεγαλύτερο μέγεθος του περιοδικού τις κάνει λιγότερο ακαταλαβίστικες, δεν ξέρω.

        Μου αρέσει!

  2. Ο/Η tsaklas λέει:

    Θεωρώ ότι το μεγάλο μέγεθος βοηθά πολύ, και πλέον έχουμε μάθει και το κλίμα κιόλας. Κι εμένα στην αρχή μου φαινόντουσαν λίγο περίπλοκες αλλά τώρα τις έχω μάθει πλέον. Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με τον Εκδοτικό Οίκο.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Kriton λέει:

      Μάλλον με τους δημιουργούς έχει να κάνει, που πρέπει να συνετίστηκαν, μετά από τα πρώτα επεισόδια, όπου έκαναν ό,τι έφτανε. Οι ιστορίες με τους αλλοπρόσαλλα σχεδιασμένους Εβρονιανούς, όπου μέσα από μπερδεμένα καρέ, χωρίς καθόλου διάλογο, έπρεπε να καταλάβεις τι συνέβαινε, έχουν δώσει τη θέση τους σε πιο συμβατικά σχεδιασμένους εχθρούς, με μοντέρνο σχέδιο μεν, αλλά κατανοητό δε. Ακραίο παράδειγμα το σημερινό τεύχος, όπου η δράση είναι εντελώς γραμμική, και όλα εξηγούνται με το νι και με το σίγμα, ώστε ακόμα και εγώ δεν δυσκολεύτηκα να καταλάβω τι έγινε. Έχω μια υποψία, βέβαια, ότι οι λάτρεις της σειράς θα την θάψουν αυτήν την ιστορία, για τους ίδιους λόγους που εμένα μου άρεσε!

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η vellevelle λέει:

        Δεν ξέρω αν είμαι δα και λάτρης, αλλά θα προτιμούσα την ιστορία του τεύχους λίγο πιο μπουρδουκλέ στη δομή. Κατά τα άλλα ο τίτλος συνεχίζει να μας τα λέει ωραία, θα βάλω, ωστόσο, βαθμό: 8,5 γιατί προτιμούσα μια πιο δραματική ιστορία, από αυτό που διάβασα -ο τίτλος με προδιέθεσε για πιο ζόρικα πράγματα.
        Κι επί τη ευκαιρία: μα τι ζωντόβολο ο Άνγκους!

        Μου αρέσει!

  3. Ο/Η vellevelle λέει:

    Χμμ μπορεί να συμβαίνουν ταυτόχρονα όλα όσα λέτε, αυτό μού φαίνεται. Πάντως κάτι έχει να πει ο τίτλος!

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η 1964andreas λέει:

    Οταν ερθει στη Κυπρο σε 2-3 μηνες ( ειμαστε ακομα στο «Αγρια Νυκτα» , και στο Κομιξ ειμαστε στο 2 ακομα) , λοιπον οταν το διαβασω θα πω τη γνωμη μου. Γενικα εμενα μου αρεσει η σειρα, μονο και μονο επηδη ειναι εχει πολυ hi-tech καθως και επιστημονικη φαντασια. Και εγω μισω το τροπο που το σχεδιαζουν που πρεπει να μαντεψεις πια ειναι η κανονικη σειρα των καρε. Αλλα αποζημιωνομαι με τις αναφορες σε ταινιες Ε.Φ. και ολα τα ηλεκτρονικα γκατζετ που υπαρχουν 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

