ΝΕΟ ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ 200—Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΟΣ

Κυκλοφόρησε σήμερα το τεύχος 200 τού νέου Μίκυ Μάους, με τον Τζούνιορ να πετάει στα ύψη με την κούνια του. Πάμε να δούμε τι άλλο μάς επιφυλάσσει το καινούργιο τεύχος.

Όπως κάθε εβδομάδα, είδαμε πρώτα τα περιεχόμενα του τεύχους και αργότερα, αφού το διαβάσαμε, προσθέσαμε και τα σχόλιά μας.

Προεπισκόπηση του τεύχους μπορείτε να δείτε εδώ.

Το τεύχος ξεκινά με την ιστορία ο θησαυρός τού φαντάσματος …και αντίστροφα, σε σενάριο και σχέδιο Francesco Guerrini.

Ο Σκρουτζ και τ’ ανίψια του πηγαίνουν στο Ράνοχ Μουρ στη Σκωτία, όπου εκτός από το πατρογονικό κάστρο των Μακ Ντακ στα Ζοφερά Βάθη, υπάρχει και ένα οχυρό, το οποίο ανήκει κι αυτό στον Σκρουτζ, και στο οποίο φημολογείται ότι υπάρχει ένας κρυμμένος θησαυρός. Τα πράγματα περιπλέκονται από το ότι το οχυρό φαίνεται να είναι στοιχειωμένο, και περιπλέκονται ακόμη περισσότερο, όταν στην ιστορία μπλέκουν και οι απόγονοι των Φίσκερβιλ, οι οποίοι επιβουλεύονται κι αυτοί τον θησαυρό.

Εξαιρετική ιστορία, που διαδραματίζεται στο σύμπαν τού Barks και του Rosa. Φαινομενικά υπάρχουν ένα-δύο μικροπροβληματάκια στην υπόθεση. Το πρώτο είναι το πώς, ενώ υπάρχει τελικά ορθολογική εξήγηση για το τι είναι το φάντασμα, αυτή δεν εξηγεί το πώς δρούσε επιλεκτικά σε όσους επιβουλεύονταν τον θησαυρό. Η εξήγηση, που δίνεται στο τέλος τής ιστορίας, είναι πολύ όμορφη, αν και αναμενόμενη. Η άλλη είναι το ότι δεν υπάρχουν πλέον Φίσκερβιλ, πέρα από τον ζωγράφο Άνγκους Μακ Φίσκερ. Ίσως, όμως, η ιστορία να διαδραματίζεται πριν από το σκυλί των Φϊσκερβιλ, ή απλώς ο Άνγκους να μην ήξερε ότι υπήρχαν και άλλοι Φίσκερβιλ εκτός από αυτόν. Ως προς το σχέδιο, νομίζω ότι κι αυτό είναι επηρεασμένο από αυτό τού Ντον, αν και δίνει μεγάλη έμφαση στις όποιες ατέλειες έχει το σχέδιό του, με αποτέλεσμα τα παπιά να φαντάζουν κάπως άτεχνα. Ένα εννιάρι, όμως, θα το βάλουμε στην ιστορία.

Ακολουθεί η ιστορία επιστροφή μετ’ εμποδίων, σε υπόθεση Marco Bosco και Massimiliano Valentini, σενάριο Marco Bosco και σχέδιο Valerio Held.

Μετά από μία έντονη περιπέτεια με τον Ινδιάνα Γκούφυ, το μόνο, που θέλει ο Μίκυ, είναι να ηρεμήσει και να γυρίσει στο σπιτάκι του. Όμως η επιστροφή αποδεικνύεται περιπετειώδης, καθώς ο Μίκυ αναγκάζεται να αλλάξει το ένα μεταφορικό μέσο μετά το άλλο. Και, σαν να μην έφτανε αυτό, πάντα φυτρώνει δίπλα του ένας φλύαρος τύπος, που δεν τον αφήνει σε ησυχία.

Καλό σχέδιο, και το σενάριο καταφέρνει να περάσει αυτό που ήθελε να περάσει, δηλαδή το ότι ο εκνευριστικός τύπος ήταν εκνευριστικός. Το γιατί, όμως, έπρεπε να το περάσει, αυτό επαφίεται ως άσκηση. Έξι, λοιπόν.

Το ενδιαφέρον σ’ αυτήν την ιστορία είναι ότι τα πράγματα τα βλέπουμε μάλλον από την οπτική τού εξαντλημένου Μίκυ, που το μόνο που τον νοιάζει είναι να φτάσει στο σπιτάκι του. Ο τύπος μπορεί να είναι εκνευριστικός, αλλά έχει παντού φίλους, κάτι που το πρόσεξε και ο Μίκυ, η συμπεριφορά τού οποίου, απέναντι σ’ αυτούς τους φίλους αγγίζει τα όρια της αχαριστίας και της προσβολής.

Συνεχίζουμε με την ιστορία ο ατρόμητος ντεσπεράντο, σε σενάριο Sisto Nigro και σχέδιο Nicola Tosolini.

Στα χρόνια της άγριας δύσης, ένας πρόγονος του Πασχάλη προσλαμβάνει έναν πρόγονο του Ντόναλντ ως πιστολέρο, για να διώξει τους Λύκους, που λυμαίνονται το χωριό του. Όμως ο Ντόναλντ δεν είναι πραγματικός πιστολέρο. Απλώς κάνει ένα νούμερο με άσφαιρα πιστόλια στο τσίρκο!

Καλό σχέδιο και σχετικά καλή υπόθεση, χωρίς όμως να είναι και τίποτε το ιδιαίτερο. Εξήμισι με επτά.

Ακολουθεί η ιστορία η διαστημική περίπολος & ο πειναλέος Γλορκ, σε σενάριο Alberto Savini και σχέδιο Stefano Intini.

Τα παιδιά διαβάζουν άλλη μια ιστορία από τα απίθανα & φανταστικά, όπου φαντάζονται τους εαυτούς τους σαν τους ήρωες της ιστορίας. Αυτή τη φορά, το διαστημόπλοιο της διαστημικής περιπόλου φέρνει στη Γη ένα λαθρεπιβάτη: ένα τερατάκι, με τέσσερα μάτια, τεράστια όρεξη για μέταλλα και που λέει συνέχεια «γλορκ».

Το σχέδιο ήταν καλό (για ιστορία με τον Τζούνιορ, πάντα), αλλά η ιστορία δεν ήταν ιστορία με τον Τζούνιορ. Πειρσσότερο έμοιαζε με μια τυπική διαστημική ιστορία κόμικς, ενώ ο επίλογος, όπου τα παιδιά είναι πάλι ο εαυτός τους, δεν έδενε ιδιαίτερα με την ιστορία. Έξι.

Συνεχίζουμε με την ιστορία Τζένυ, σε σενάριο Augusto Macchetto και σχέδιο Stefano Intini. Αν ο τίτλος σάς θυμίζει κάτι, είναι διότι πρόκειται για μια ιστορία από τη σειρά Λιμνουπολίτες νικητές και, όπως και την περασμένη εβδομάδα, με την ιστορία με τους Λύκους, για κάποιο λόγο στην Καθημερινή νόμισαν ότι Λιμνουπολίτες νικητές είναι ο τίτλος τής ιστορίας και ότι η Τζένυ είναι η ηρωίδα της.

Την περασμένη εβδομάδα, οι Λύκοι κέρδισαν στη λοταρία, και ξαφνικά τους θυμήθηκαν ένα σωρό άνθρωποι, που ούτε καλημέρα δεν τους έλεγαν μέχρι τότε. Αυτήν την εβδομάδα, η Τζένη κέρδισε δέκα εκατομμύρια στο ξυστό. Και ποιος είναι αυτός, που δεν της έλεγε ούτε καλημέρα μέχρι τότε; Ακριβώς!

Άσχημο σχέδιο και μάλλον αδιάφορη ιστορία, όπως και η προηγούμενη. Τρία με τέσσερα βάλαμε σ’ εκείνη, τρία με τέσσερα θα βάλουμε και εδώ.

Το τεύχος κλείνει με το δεύτερο μέρος τής ιστορίας το στοίχημα των 50$, με τίτλο μια νέα αρχή, σε σενάριο Giorgio Salati και σχέδιο Emilio Urbano.

Είναι η πρώτη μέρα τού Σκρουτζ στο φαστφουντάδικο. Η δουλειά μπορεί να μην είναι τόσο σκληρή όσο το σκάψιμο στο Κλοντάικ, δεν παύει, όμως, να είναι σκληρή και άχαρη.

Το σχέδιο είναι μέτριο προς καλό, αλλά η υπόθεση δεν προχωράει ιδιαίτερα. Αν η ιστορία το πάει στο να μάθει ο Σκρουτζ πόσο άχαρη είναι η ζωή κάποιου, που σαν τον Ντόναλντ δουλεύει για βασικό μισθό, χωρίς προοπτικές εξέλιξης, τα πάει περίφημα. Αν, πάλι, το πάει στο ότι ο Σκρουτζ, έστω και αρχίζοντας από το μηδέν, θα καταφέρει να φτιάξει περιουσία, τότε το δεύτερο αυτό μέρος απλώς τηρεί στάση αναμονής. Τηρώντας και εμείς στάση αναμονής, θα βάλουμε και πάλι επτά.

Την επόμενη εβδομάδα θα διαβάσουμε την ιστορία πολυδιάστατος εκτυπωτής, σε σενάριο Alessandro Sisti και σχέδιο Carlo Limido. Η ιστορία είναι σε δύο μέρη, τα οποία υποθέτουμε ότι θα διαβάσουμε αμφότερα στο ίδιο τεύχος, όπως έγινε και στην Ιταλία. Επίσης θα διαβάσουμε το τρίτο μέρος τής ιστορίας το στοίχημα των 50$, με τίτλο πρώτος μισθός (ή κάπως έτσι), πάντα σε σενάριο Giorgio Salati και σχέδιο Emilio Urbano.

mickey

Αυτήν την εβδομάδα έχουμε μια επιλογή έξι ιστοριών, που πρωτοδημοσιεύτηκαν στο Topolino μεταξύ 2002 και 2015.

Η πρώτη ιστορία ήταν εξαιρετική. Από εκεί και πέρα είχαμε ένα μάλλον μέτριο τεύχος, με την ιστορία με τη Τζένυ να είναι απογοητευτική, και με το στοίχημα των 50$, αν και έχει πλέον φτάσει στη μέση του, να μη μας έχει δείξει ακόμα προς τα πού το πάει. Παρά την εξαιρετική ιστορία, λοιπόν, ο μέσος όρος για το τεύχος είναι ένα απογοητευτικό εξήμισι.

Τις παρουσιάσεις τού εβδομαδιαίου ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ μπορείτε να τις βρείτε συγκεντρωμένες εδώ.

Άδεια Creative Commons Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

Advertisements

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...
This entry was posted in Comics, Ελληνικά Κόμικς, Ιστορίες από το Μίκυ Μάους, Μίκυ Μάους, Παρουσίαση: Μίκυ Μάους and tagged , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to ΝΕΟ ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ 200—Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΟΣ

  1. Ο/Η Kriton λέει:

    Για όποιον ενδιαφέρεται, προσθέσαμε τα σχόλιά μας στην παρουσίαση του νέου Μίκυ Μάους 200.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.