ΝΕΟ ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ 227—Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΑΥΜΑΧΙΑ

Κυκλοφόρησε σήμερα το τεύχος 227 τού νέου Μίκυ Μάους, με τον θείο Σκρουτζ να παίζει μπιλιάρδο με τον δικό του τρόπο, κάνοντας οικονομία στις στέκες και στις μπάλες που, ως γνωστόν, κοστίζουν. Πάμε να δούμε τι άλλο μάς επιφυλάσσει το καινούργιο τεύχος.

Όπως κάθε εβδομάδα, είδαμε πρώτα τα περιεχόμενα του τεύχους και αργότερα, αφού το διαβάσαμε, προσθέσαμε και τα σχόλιά μας.

Προεπισκόπηση του τεύχους μπορείτε να δείτε εδώ.

Το τεύχος ξεκινά με την ιστορία η τελευταία ναυμαχία, από τη σειρά η ιστορία τής τέχνης, σε σενάριο Roberto Gagnor και σχέδιο Stefano Zanchi.

Λονδίνο, 1838. Ο Μίκυ Τέρνερ είναι ένας ζωγράφος, που προσπαθεί να βρει το στυλ του. Τριγυρίζοντας το Λονδίνο μαζί με τον Γκούφυ, ψάχνοντας για θέματα, θα δει στον Τάμεση το πλοίο Τεμεραίρ, που είχε πάρει μέρος στη ναυμαχία τού Τραφάλγκαρ, αλλά ήταν πια παροπλισμένο.  Το είχαν κλέψει ο Μαύρος Πητ με τον Φούμφο, προκειμένου να βρουν κάποια μυστικά έγγραφα, που φυλάγονταν εκεί, για να τα πουλήσουν στους Γάλλους. Φυσικά, ο Μίκυ και ο Γκούφυ θα τους αποτρέψουν. Κατά τη διάρκεια της περιπέτειάς τους, ο Μίκυ θα ανακαλύψει τις αρχές τού ιμπρεσιονισμού, τις οποίες πήραν οι Γάλλοι ιμπρεσιονιστές από τον πραγματικό Τέρνερ. Στο τέλος τής ιστορίας, ο Μίκυ θα πάρει την ιδέα για έναν από τους πίνακες τού Τέρνερ.

Αυτό, που δεν μας λέει η ιστορία, αν και ίσως και να μην έχει νόημα για έναν ρομαντικό πίνακα, είναι ότι, από τη χρονολογία τής ιστορίας, αλλά και από το θέμα τού πραγματικού πίνακα, αυτό που βλέπουμε παραπάνω είναι το πλοίο να ρυμουλκείται, προκειμένου να πάει για διάλυση. Λικάκι θλιβερό…

Όμορφο, επιτηδευμένο σχέδιο, με κάποιες ενστάσεις όσον αφορά στο μουστακάκι του Γκούφυ (άσχημο, αλλά μάλλον αυτή ήταν η μόδα, τότε), στο πυκνό γένι τού Πητ, που κάτω από τα αξύριστα μάγουλά του φαντάζει ψεύτικο, και στα αραιά γένια τού Φούμφο, που κανονικά θα έπρεπε να ήταν πυκνά σαν βούρτσα. Με τρίχες ασχολείσαι, θα μου πείτε και θα έχετε δίκιο! Η ιστορία ήταν καλή, αλλά όχι εξαιρετική. Λίγο ξεκάρφωτο το πρώτο μέρος, με τον Τέρνερ να παρουσιάζεται ως ένας άσχετος μέχρι τότε ζωγράφος, που χρειαζόταν έναν ολόκληρο χρόνο, για να ζωγραφίσει έναν πίνακα. Ωραία η περιπέτεια στη μέση, αλλά κάπως ζορισμένο το πάντρεμά της με την τέχνη τού Τέρνερ στο τρίτο μέρος. Οκτώ.

Κρίνοντας από τον αριθμό τών συνδέσμων, που παραθέσαμε παραπάνω, μπορούμε να πούμε ότι η ιστορία έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, καθώς έχει αναφορές σε ένα σωρό πράγματα, για τα οποία μπορείς να ψάξεις να βρεις πληροφορίες!

Ακολουθεί η ιστορία το στρογγυλό σπίτι, σε σενάριο Francesco Artibani και σχέδιο Ettore Gula.

Όλα τα σπίτια τής Λιμνούπολης κατασκευάζονται από τον Σκρουτζ και τον Ρόμπαξ. Όμως είναι όλα πολυτελή, και κανείς δεν έχει τα χρήματα για να τα αγοράσει. Έτσι, ο Σκρουτζ αποφασίζει να κατασκευάσει φτηνά σπίτια για όλον τον κόσμο. Καταλήγει σε σφαιρικά σπίτια από ένα ελαφρύ υλικό, που έφτιαξε ο Κύρος, κρεμασμένα από τα κλαδιά ενός σκελετού, σαν στολίδια σε χριστουγεννιάτικο δέντρο! Τι θα μπορούσε να πάει στραβά;

Καλούτσικο σχέδιο για μια καλούτσικη ιστορία, που ακολουθεί τη γνωστή φόρμουλα, με μόνη διαφορά το ότι η καταστροφή δεν οφείλεται στην τσιγκουνιά ή στη βιασύνη τού Σκρουτζ. Επτά.

Συνεχίζουμε με την ιστορία υπόθεση μάγμα, σε σενάριο Sergio Badino και σχέδιο Lorenzo Pastrovicchio, από τη σειρά πράκτορας Π.ΑΠΙ.Α.

Ο μυστηριώδης επιχειρηματίας Μίστερ Γάμμα καταφέρνει και παίρνει όλες τις δουλειές μέσα από τα χέρια των άλλων εκατομμυριούχων. Προφανώς χρησιμοποιεί κατασκόπους. Ποιους, όμως, όταν όλοι είναι υπεράνω υποψίας; Η οργάνωση Π.ΑΠΙ.Α., η άλλη οργάνωση του Σκρουτζ, αυτή με τη Ντάιζυ, την Τσικίτα και τη δεσποινίδα Ευταξία, αναλαμβάνει να λύσει το μυστήριο.

Μέτριο σχέδιο για μια ιστορία τής οποίας ο πυρήνας είναι καλός, αν και δεν με ενθουσίασε το περίβλημα τής ιστορίας με την οργάνωση Π.ΑΠΙ.Α., της οποίας την ιδέα βρίσκω κάπως σαχλή. Επτά.

Ακολουθούν εννέα μονοσέλιδες ιστορίες από τη σειρά ο Τζούνιορ & η παρέα του, σε σενάριο και σχέδιο Giuseppe Sansone.

Πολύ με τρέξατε σήμερα, κύριε Αρχισυντάκτα. Όχι μόνο δημοσιεύσατε το Μίκυ Μάους μαζί με το Super Μίκυ, που σημαίνει ένα κάρο σκαναρίσματα και δύο παρουσιάσεις μέσα στην ίδια μέρα, αλλά βάλατε και εννέα μονοσέλιδες ιστορίες στο Μίκυ Μάους, με αποτέλεσμα να πρέπει να κάνω άλλες εννέα σαρώσεις για το I.N.D.U.C.K.S. αντί για άλλη μία!

Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να αναρωτηθώ γιατί δεν έβαλαν μία εννεασέλιδη ιστορία, αντί για εννέα μονοσέλιδες. Υπάρχουν κάμποσες, από τις οποίες θα μπορούσαν να διαλέξουν. Έχοντας διαβάσει τις ιστορίες, όμως, νομίζω ότι άξιζε να τις δούμε μαζεμένες. Κάποιες ήταν όμορφες (βαθμολογία: επτά), μία ή δύο ήταν μέτριες (έξι), και οι υπόλοιπες, οι περισσότερες, με έκαναν να σκάσω στα γέλια (οκτώ). Το σχέδιο ήταν καλούτσικο, αλλά στα γνωστά επίπεδα των ιστοριών με τον Τζούνιορ. Μέσος όρος γι’ αυτή τη συλλογή θα έλεγα γύρω στο επτάμισι.

Το τεύχος κλείνει με την ιστορία διαδικτυακή διχόνοια, σε σενάριο και σχέδιο Blasco Pisapia.

Μετά από έναν άγριο καυγά, ο Ντόναλντ και η Νταίζυ χωρίζουν και αρχίζουν να ζουν τη ζωή τους όπως θέλουν, καταγράφοντάς την στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να μπει ο ένας στο μάτι του άλλου. Έτσι αρχίζει ανάμεσά τους ένας ανταγωνισμός για το ποιος θα ξεπεράσει τον άλλον και θα πάρει τα περισσότερα like κουακ, ο οποίος κάποια στιγμή θα φτάσει στα άκρα. Τα ανιψάκια και η Ντόρις αναλαμβάνουν να τους ανακαλέσουν στην τάξη.

Μέτριο σχέδιο για μια ιστορία η οποία δείχνει το πόσο εύκολο είναι να παθιαστεί κανείς με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ν’ αρχίσει να ζει, σαν τον Ντόναλντ και τη Νταίζυ, σε μια εικονική πραγματικότητα, χάνοντας κάθε επαφή με την πραγματική πραγματικότητα. Μωρέ τι καλά κάνω και δεν παντρέυομαι, που έλεγε ο Σταύρος Ξενίδης, ή αυτό δεν θα συνέβαινε ποτέ μέσα σε ένα μενίρ, που έλεγε ο Οβελίξ. Μετάφραση: ούτε έχω ούτε θέλω να έχω σχέση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. (Πώς είπατε; Τα blogs είναι κι αυτά μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Εμ, χμ, πολύ καλή ερώτηση και χαίρομαι, που μου την κάνατε. Πάμε στην επόμενη ιστορία, λοιπόν. Πώς είπατε; Ήταν η τελευταία ιστορία τού τεύχους; Εμ… χμ…)

Βαθμολογία; Α, ναι. Επτά.

Την επόμενη εβδομάδα θα διαβάσουμε την ιστορία δορυφορικός πανικός, σε σενάριο Rudy Salvagnini και σχέδιο Alessandro Gottardo.

mickey

Αυτήν την εβδομάδα έχουμε δύο ιστορίες από το Topolino 3105, που κυκλοφόρησε στις 26 Μαΐου 2015, συμπληρωμένες με δύο ιστορίες, που πρωτοδημοσιεύτηκαν στο Topolino το 2010 και το 2013, καθώς και από εννέα ολόκληρες μονοσέλιδες ιστορίες, που πρωτοδημοσιεύτηκαν στο Topolino  μεταξύ 2012 και 2014.

Ένα αξιοπρεπέστατο τεύχος, όπου την παράσταση την έκλεψε, όπως ήταν αναμενόμενο, η πρώτη ιστορία. Μέσος όρος για το τεύχος γύρω στο επτάμισι.

Τις παρουσιάσεις τού εβδομαδιαίου ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ μπορείτε να τις βρείτε συγκεντρωμένες εδώ.

Άδεια Creative Commons Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

Advertisements

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...
This entry was posted in Comics, Ελληνικά Κόμικς, Ιστορίες από το Μίκυ Μάους, Μίκυ Μάους, Παρουσίαση: Μίκυ Μάους and tagged , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to ΝΕΟ ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ 227—Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΑΥΜΑΧΙΑ

  1. Ο/Η Kriton λέει:

    Για όποιον ενδιαφέρεται, προσθέσαμε τα σχόλιά μας στην παρουσίαση του νέου Μίκυ Μάους 227.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.