Ανάποδος κόσμος!

025MNM175

(Προέλευση δεξιάς εικόνας: I.N.D.U.C.K.S.)

Πολλά πράγματα στη ζωή μας τα θεωρούμε δεδομένα, ενώ δεν είναι. Ένα από αυτά είναι και το πώς διαβάζουμε κόμικς. Αρχίζουμε να διαβάζουμε μια σελίδα από το καρέ πάνω αριστερά, προχωράμε μέχρι να φτάσουμε στο τελευταίο καρέ τής σειράς και στη συνέχεια αλλάζουμε σειρά και επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία, μέχρι να τελειώσουν οι σειρές, οπότε προχωράμε στην επόμενη σελίδα. Τι θα μπορούσε να είναι απλούστερο;

Όμως, αυτή η διαδικασία βασίζεται στην υπόθεση ότι διαβάζουμε από αριστερά προς τα δεξιά, επεκτείνοντας έτσι τη διαδικασία ανάγνωσης κειμένου στην ανάγνωση εικόνων, με τον προφανή τρόπο. Φαντάζεστε πόσο δύσκολο θα ήταν να διαβάσει κανείς ένα κόμικ, αν η σειρά τών εικόνων ήταν από δεξιά προς τα αριστερά; Και όμως, σε αυτήν ακριβώς τη θέση βρίσκονται όσοι μιλάνε γλώσσα, που γράφεται από τα δεξιά προς τα αριστερά, όπως τα Αραβικά. Τι σκέφτηκαν, λοιπόν, οι εκδότες τού περιοδικού Μίκυ στην Αίγυπτο; Να τυπώνουν τις ιστορίες ανάποδα, ώστε να μπορούν οι αναγνώστες τους να τις διαβάσουν με τον προφανή γι’ αυτούς τρόπο, από δεξιά προς τα αριστερά! Λύση αντάξια του αυγού τού Κολόμβου!

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...
This entry was posted in Comics. Bookmark the permalink.

5 Responses to Ανάποδος κόσμος!

  1. Ο/Η angeltze λέει:

    Πολύ περίεργο όντως!!!

    Μου αρέσει!

  2. Ο/Η komixwiki λέει:

    Προσωπικά δεν το θεωρώ καθόλου περίεργο και δύσκολο να διαβάζονται από τα δεξιά προς τα αριστερά διότι τα μάνγκα έτσι διαβάζονται φίλοι μου. (Μάνγκα = «Ιαπωνικά κόμικ»)

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η apetoussis82 λέει:

      Ναι. Όταν διάβαζα για πρώτη φορά τα κόμικς του Son Goku μου πήρε 2-3 τεύχη μέχρι να συνηθίσω να διαβάζω ανάποδα. Μετά όμως δεν είναι και τόσο περίεργο.

      Μου αρέσει!

      • Ο/Η komixwiki λέει:

        Αυτό λέω και θα προτιμούσα να το έλεγες μάνγκα… Έχει διαφορά πιστεύω από το τυπικό κόμικ…

        Μου αρέσει!

        • Ο/Η apetoussis82 λέει:

          Εκτός από τον Son Goku δεν διάβασα άλλα μάνγκα, γι’ αυτό δεν μου γυρίζει η γλώσσα να τα λέω ‘μάνγκα’.

          Έχω και τα 6 τεύχη των Ντίσνεϋ μάνγκα (Kingdom Hearts κλπ), αλλά δεν τα άνοιξα ακόμα. Δεν λογάριαζα καν να τα αγοράσω, αλλά μου τα χάρισε όλα πακέτο ο Τερζόπουλος πριν 2 χρόνια που πέρασα από τα γραφεία του. Τώρα που μου τα θύμισες, θα ψάξω να τα βρω. Ελπίζω να αξίζουν τον κόπο για ένα διάβασμα.

          Μου αρέσει!

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.