ΝΕΟ ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ 148—ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ

Κυκλοφόρησε εκτάκτως σήμερα το τεύχος 148 τού νέου Μίκυ Μάους, με τον Μίκυ να βρίσκεται περικυκλωμένος από μια στρατιά από στρατιωτάκια. Πάμε να δούμε τι άλλο μάς επιφυλάσσει το καινούργιο τεύχος.

Όπως κάθε εβδομάδα, είδαμε πρώτα τα περιεχόμενα του τεύχους και αργότερα, αφού το διαβάσαμε, προσθέσαμε και τα σχόλιά μας.

Προεπισκόπηση του τεύχους μπορείτε να δείτε εδώ.

Το τεύχος ξεκινά με την ιστορία το κουκλοθέατρο του τρόμου, σε υπόθεση Casty και Enrico Faccini, σενάριο Casty και σχέδιο Enrico Faccini.

Ο Μίκυ και η Μίννι ανακαλύπτουν το μαγαζί ενός κουκλοπαίκτη, του Μάστερ Πάπετ, ο οποίος έχει μια μεγάλη συλλογή από κούκλες, που μοιάζουν ζωντανές. Πολύ ζωντανές, καθώς μοιάζουν με τα άτομα, που εξαφανίστηκαν όπου ο Πάπετ έδινε παραστάσεις. Τώρα έβαλε στο μάτι του τη Μίννι…

Εξαιρετική ιστορία τρόμου, δοσμένη, πιστεύω με έναν τρόπο που δεν θα τρομοκρατήσει τα παιδιά, αλλά δεν θα κάνει και τους μεγάλους  να θεωρήσουν, ότι ο σεναριογράφος τούς απευθύνεται με συγκαταβατικό τρόπο. Το σχέδιο τού Faccini δεν ενοχλεί, καθώς δεν έχει ακρότητες και μάλλον ακολουθεί τις προδιαγραφές τού Casty για κλασική γραμμή στο σχέδιο. Αν κάτι με ξενίζει, αυτό είναι το πώς έχει σχεδιάσει τον Μίκυ ο ίδιος ο Casty στο εξώφυλλο!

Τι θα πει, θέλετε και βαθμολογία; Δέκα, προφανώς!

Ακολουθεί η ιστορία λάμπα αστραπιαίας μεταφοράς, σε σενάριο και σχέδιο Enrico Faccini.

Ο Κύρος εφευρίσκει μια τεράστια λάμπα που, αν την φοράς σαν καπέλο στο κεφάλι, μπορεί να σε τηλεμεταφέρει όπου ζητήσεις. Ο Σκρουτζ ενθουσιάζεται και δίνει αμέσως στον Κύρο δέκα χιλ… χίλια δολάρια προκαταβολή για μια τέτοια λάμπα. Όμως, ο Κύρος έχει και δεύτερη λάμπα, την οποία του την κλέβουν οι Λύκοι…

Πιο αλλοπρόσαλλη εφεύρεση δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί! Πλακατζίδικη ιστορία, όπου το σχέδιο τού Faccini δεν ενοχλεί, αν και θα το προτιμούσα μια ιδέα καλύτερο. Επτάμισι με οκτώ.

Συνεχίζουμε με την ιστορία υποχρεωτική ανάγνωση σε σενάριο Jacopo Cirillo και σχέδιο Ettore Gula.

Όλοι στη Λιμνούπολη διαβάζουν ή έχουν διαβάσει το βιβλίο το αβάσταχτο άρωμα των λουλουδιών. Όλοι, εκτός από τον Ντόναλντ, ο οποίος, με τις αγγαρείες με τις οποίες τον φορτώνουν ο Σκρουτζ και η Νταίζυ, δεν έχει καιρό για ανάγνωση. Όμως, με όλον τον ντόρο που γίνεται γύρω από το βιβλίο, τον τρώει η περιέργεια να το διαβάσει κι αυτός. Θα τα καταφέρει; Και τι τελικά διαπραγματεύεται αυτό το βιβλίο με τον τόσο αλλόκοτο τίτλο;

Καλό μοντέρνο σχέδιο και έξυπνη υπόθεση, που περνάει ένα ωραίο μήνυμα. Επτάμισι.

Ακολουθεί η ιστορία ταινίες γουέστερν, από τη σειρά «πάμε σινεμά;» (αχ, αυτό το ερωτηματικό, κύριε Αρχισυντάκτα!) σε σενάριο Marco Bosco και σχέδιο Stefano Zanchi.

Αυτήν την εβδομάδα, στο στόχαστρο της σειράς μπαίνουν οι ταινίες γουέστερν, όπου αναλύεται η δομή μιας τέτοιας ταινίας. Καλό, μοντέρνο σχέδιο, και ιστορία που βγάζει κάμποσο γέλιο, αν και όχι όσο κάποιες άλλες ιστορίες αυτής τής σειράς. Ας βάλουμε, λοιπόν, γύρω στο επτά.

Συνεχίζουμε με την ιστορία καταπιεστική γιορτινή εισβολή, σε σενάριο Annamaria Durante και σχέδιο Carlo Limido.

Είναι τα γενέθλια του Οράτιου, αλλά αυτός είναι τόσο απασχολημένος, που δεν μπορεί να πάει στη γιορτή, που του έχουν οργανώσει οι φίλοι του. Έτσι, έρχονται εκείνοι στο σπίτι του, αναστατώνοντάς τον ακόμη περισσότερο.

Καλό, μοντέρνο σχέδιο, αλλά μάλλον αδιάφορη υπόθεση, με ακόμα πιο αδιάφορο τέλος. Πεντέμισι με έξι.

Το τεύχος κλείνει με την ιστορία ο ανεπιθύμητος επισκέπτης, σε σενάριο Stefania Lepera και σχέδιο Lara Molinari.

Ένας λόρδος επισκέπτεται τον Σκρουτζ, την εποχή που όλα τα ξενοδοχεία είναι πλήρη. Έτσι, ο Σκρουτζ τον στέλνει να μείνει στου Ντόναλντ. Όμως, ο λόρδος έχει υπερβολικές απαιτήσεις και, σαν να μην έφτανε αυτό, ο Ντόναλντ πρέπει να βρει τρόπο να μεταμορφωθεί σε Φάντομ Ντακ, για να παραστεί σε μία βράβευση, χωρίς να πάρει είδηση ο λόρδος.

Σχέδιο μέτριο και ιστορία αρκετά φορμουλαϊκή, αλλά πλακατζίδικη, παρ’ όλα αυτά. Επτά.

Την επόμενη εβδομάδα θα διαβάσουμε τις ιστορίες:

mickey

Αυτήν την εβδομάδα έχουμε δύο ιστορίες από το Topolino 3041, που κυκλοφόρησε στις 11 Μαρτίου 2014, πλαισιωμένες από τέσσερις ακόμα ιστορίες, που δημοσιεύτηκαν μεταξύ του 2004 και του 2012, καθώς και από τις τέσσερις μονοσέλιδες ιστορίες από τη σειρά οι συμβουλές τού Λούντβιχ, που δεν είχαν δημοσιευτεί στην Ελλάδα και οι οποίες δημοσιεύτηκαν στο Topolino το 2013. Πολύ πράγμα, που δεν προοιωνίζεται τα καλύτερα για το σημερινό τεύχος. Από την άλλη, έχουμε το σίγουρο χαρτί τής πρώτης ιστορίας τού Casty, ενώ και η δεύτερη ιστορία, με τον Σκρουτζ, δείχνει αρκούντως παλαβή στο ξεφύλλισμα, οπότε μόνο η ανάγνωση θα δείξει.

Εξαιρετική η πρώτη ιστορία, πολύ καλή και η δεύτερη με τον Σκρουτζ, ενώ από τις πολλές άλλες μικρές, παρά τον αρχικό μας ενδοιασμό, η μόνη που απογοήτευσε ήταν αυτή με τον Οράτιο. Μέσος όρος για το τεύχος γύρω στο επτάμισι, αλλά μην αφήσετε αυτό να σας πτοήσει. Με δεκάρι στην πρώτη ιστορία, σίγουρα θα μετανιώσετε, αν δεν τη διαβάσετε!

Τις παρουσιάσεις τού εβδομαδιαίου ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ μπορείτε να τις βρείτε συγκεντρωμένες εδώ.

Άδεια Creative Commons Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Μη εισαγόμενο.

Advertisements

About Kriton

I reversed the polarity of the neutron flow...
This entry was posted in Comics, Ελληνικά Κόμικς, Ιστορίες από το Μίκυ Μάους, Μίκυ Μάους, Παρουσίαση: Μίκυ Μάους and tagged , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to ΝΕΟ ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ 148—ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ

  1. Ο/Η apetoussis82 λέει:

    Όχι της ‘Σαχάρας’, αλλά της ‘ΣαΣχάρας’ ! 😀

    Μου αρέσει!

  2. Κρίτων αρχειοθέτησε το τεύχος εσύ στο ίντακς εάν μπορείς, γιατί εγώ θα το πάρω αργότερα.

    Μου αρέσει!

  3. Ο/Η Kriton λέει:

    Για όποιον ενδιαφέρεται, προσθέσαμε τα σχόλιά μας στην παρουσίαση του νέου Μίκυ Μάους 148.

    Μου αρέσει!

  4. Ο/Η apetoussis82 λέει:

    Κρίτων και λοιποί Αναγνώστες, σας χαιρετώ!

    Διάβασα ψες την ιστορία με το τρομακτικό κουκλοθέατρο, την οποία βρήκα πολύ σπουδαία. Μία λεπτομέρεια μου θύμισε μιαν άλλη ιστορία του Φατσίνι, στην οποία μου είχε μείνει μία απορία την οποία είχα ξεχάσει και τώρα που την θυμήθηκα πρέπει να την δικαιολογήσω (λόγω ψυχαναγκασμού κυρίως). Παραθέτω πιο κάτω τις σκέψεις μου (υπάρχουν και μερικά spoilers, γι’αυτό όποιοι δεν διάβασαν ακόμα την ιστορία, προσοχή! SPOILERS είπα.

    SPOILERS SPOILERS SPOILERS
    SPOILERS SPOILERS SPOILERS
    SPOILERS SPOILERS SPOILERS

    Λοιπόν…

    Στο ‘Κουκλοθέατρο’, εμφανίζεται μπροστά στον Μίκυ μια άσπρη μπάλα που τον οδηγεί μέσα στον άντρο του κακού της υπόθεσης. Ο οποίος κακός, μετατρέπει ανθρώπους σε μαριονέτες με τη χρήση ενός αρχαίου μαγικού φίλτρου. Αφού το φίλτρο είναι αρχαίο, τότε θα μπορούσε να υπάρχει και στο έτος 1870. Θα μπορούσε να υπάρχει και 100 χρόνια πριν από το 1870.

    Τώρα, πάμε στην άλλη ιστορία του Φατσίνι, αυτήν με το Φρίξμπουργκ, η οποία δημιουργήθηκε πριν από το ‘Κουκλοθέατρο’. Εκεί βλέπουμε την ίδια άσπρη μπάλα, να εμφανίζεται πρώτα στα χέρια του υποτιθέμενου φαντάσματος και αργότερα, στο τέλος της ιστορίας, να πετάγεται εντός του καρέ από μόνη της.

    Επιπλέον, στην ιστορία του Φρίξμπουργκ, το παιδί φαντασματάκι βγαίνει παγανιά μοναχό του μια νύχτα, και κάποιος μυστηριώδης ενήλικας (κηδεμόνας/χειραγωγός) το φορτώνεται και το παίρνει πίσω, εκεί όπου διαμένει, φαντάζομαι.

    Προκαταρκτικό Συμπέρασμα: Το φαντασματάκι του Φρίξμπουργκ, είναι άτομο που μαριονετοποιήθηκε από τον μυστηριώδη ενήλικα που κατείχε τη συνταγή του αρχαίου μαγικού φίλτρου. Αυτό θα συνέβηκε κάποια στιγμή κατά την εκατονταετία που προηγήθηκε του 1870 (όπου και εκτυλίσσεται η ιστορία μας). Όπως και στην περίπτωση του ντετέκτιβ φίλου του Μίκυ στο ‘Κουκλοθέατρο’, ο οποίος δεν ήταν 100% υπό την επήρεια του Πάπετ Μάστερ και μπόρεσε να κάνει νεύμα στον Μίκυ, έτσι και το παιδί φαντασματάκι έβγαινε έξω από μόνο του για παιχνίδι. Επιπλέον, όποιος χρησιμοποιούσε το φίλτρο, μπορούσε να χρησιμοποιεί και μια ημιζώντανη άσπρη μπάλα για τους αχρείους σκοπούς του.

    Παραμένει όμως η ερώτηση: Ποιός είναι ο μυστηριώδης ενήλικας (κηδεμόνας/χειραγωγός) στο Φρίξμπουργκ και τι αποσκοπούσε με την άσκηση εξουσίας επί του μικρού με την μπάλα?

    Η άλλη ερώτηση, φυσικά, είναι: η μπάλα που εμφανίζεται στο ‘Κουκλοθέατρο’ είναι η ίδια με αυτήν που εμφανίστηκε στο Φρίξμπουργκ, και ο Φατσίνι είχε σκοπό να συνδέσει τις δύο αυτές ιστορίες?

    Όποιος έχει την καλοσύνη, μπορεί να παραθέσει σχόλια για τα παραπάνω, λιτά ή εκτεταμένα. Η οποιαδήποτε απάντηση είναι ευπρόσδεκτη.

    Μου αρέσει!

    • Ο/Η Kriton λέει:

      Ενδιαφέρουσα παρατήρηση!

      Αν και δεν θα έλεγα ότι πρόκειται για την ίδια μπάλα (στο Φρίξμπουργκ η μπάλα ήταν αυτή με την οποία έπαιζε το παιδί-φάντασμα), σίγουρα κάτι κοινό υπάρχει. Ίσως να πρόκειται για τη «μικρή αναφορά» σ’ εκείνη την ιστορία, στην οποία αναφέρεται κάποιος στο papersera. (Ο σύνδεσμος αυτή τη στιγμή είναι ανενεργός, αλλά τα περιεχόμενά του είναι διαθέσιμα μέσω google.)

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.